Les innocents galetes de gingebre

Gingermen 2012

Jo no sóc gaire de fer innocentades, tot i que alguna que altre (i bona) n’he arribat a fer. Recordo aquella en què, sent una nena, vaig anar a casa d’un parent a dir que pel bar del poble un home d’hisenda demanava per ell. Es va posar blanc!

Però mai se m’oblidarà quan els meus pares em van donar una peladilla que al cap de molta (i quan dic molta és mooolta) estona de tenir-la a la boca es va tornar picant. Sabeu la dita de “treure-li de la boca un caramel a un nen”? Doncs tal qual! Ells vinga a riure i a mi que no se’m va passar la picor de la boca en una bona estona (i mira que vaig beure aigua!).

Bé, doncs avui us porto uns ninots de gingebre -figura que recorda molt a les famoses llufes- que us ben asseguro que són tot innocència i que, per més que en mengeu, mai deixaran de ser dolces.

Collage Gingermen 2012Gingermen 2012_2

Anuncis

Deixa un comentari

